ZÁPIS ZE SCHŮZE VEDENÍ IMS ZE DNE 14. 3. 2023
ZÁPIS ZE SCHŮZE VEDENÍ IMS ZE DNE 14. 3. 2023
Přítomni:
Dr. D. Emler, proděkan pro rozvoj
Dr. M. Fiřtová, pověřená vedoucí KSAS
Dr. J. Kocián, člen vedení pro zahraniční mobilitu
Mgr. Karel Svoboda, Ph.D., pověřený vedoucí KRVS
doc. O. Konrád, předseda OR MD
prof. M. Kubát, předseda OR MTS
doc. T. Nigrin, ředitel IMS
prof. L. Rovná, členka kolegia rektorky pro 4EU+
dr. J. Váška, pověřený vedoucí KES
doc. J. Vykoukal, zástupce ředitele IMS pro studium
Mgr. Jakub Šindelář, zástupce za SIMS a PhD studentů
Mgr. Barbora Navrátilová, projektová manažerka
Omluveni:
PhDr. L. Jůzová, tajemnice IMS
Dr. E. Tomalová, vedoucí KES
Dr. Z. Kasáková, proděkanka pro zahraniční styky
doc. K. Králová, členka vedení pro strategická partnerství a internacionalizaci
Dr. Z. Lizcová, vedoucí KNRS a členka vedení pro vnější vztahy a PR
doc. T. Weiss, zástupce ředitele pro vědu
dr. O. Žíla, člen vedení pro spolupráci se SŠ
Termíny příštích porad: 28. 3., 11. 4., 25. 4., 9. 5., 30. 5., 20. 6.
Od 11:00 do 12:20 v zasedačce v Pekařské 10.
- Vedení IMS vzalo na vědomí:
- Zemřel profesor Michal Reiman – IMS vyjádřil upřímnou soustrast, více na adrese IMS: https://ims.fsv.cuni.cz/aktuality/prof-michal-reiman
- Vedení IMS projednalo:
Stěhování do Jinonic
- V úterý 21.3. proběhne prohlídka Jinonic – pozvánka přišla zaměstnancům IMS z domény jinonice@fsv.cuni.cz. Pro prohlídku je potřeba se zaregistrovat na uvedeném odkaze. Při příchodu do Jinonic je potřeba využít bezbariérové cesty, schody k budově jsou zatím z důvodu stavby uzavřeny.
- Všichni zaměstnanci jsou povinni si zabalit své věci do připravených stehovacích krabic do středy 29.3. 12:00
- Ve čtvrtek 30.3. od 12:30 proběhne rozlučka s Pekařskou 10 v kuchyňce. Všichni zaměstnanci jsou zváni na drobné občerstvení.
- V pondělí 3.4. bude sekretariát IMS z provoních důvodů uzavřen.
- Ve dnech 3.-5.4. nebude možné vyučovat prezenčně. Vyučující jsou povinni nahlásit, zdali jejich výuka proběhne online nebo odpadne, prostřednictvím online google form.
- Ve dnech 4. a 5. 4. bude sekretariát otevřen, ale bude řešit pouze věci spojené se stěhováním. Do běžného provozu se sekretariát vrátí 11.4.
- Ve čtvrtek 6.4. je děkanské volno.
- Pátek 7.4. a pondělí 10.4. jsou volné dny – Velikonoce.
- Pro přístup do budovy a kanceláří v Jinonicích musí mít všichni zaměstnanci kartu zaměstnance/ITIC.
- Parkování bude zatím zpřístupněno taky na kartu zaměstnance, a to pouze v podzemních garážích. Garážní parkování bude zpřístupněno pouze zaměstnancům.
- Rozvrh bude překlopen správou SIS a uveřejněn cca týden před stěhováním. Časové sloty zůstanou stejně, změní se pouze čísla učeben.
- Do počítačů v učebnách se musí každý zalogovat sám (čili přístup budou mít pouze zaměstnanci s přístupovými kódy). Přístup pro externisty bude řešen individuálně. Obecný profil „prezentace“ nebude k dispozici.
Doplnění vyhlášky ředitele
- Vedení IMS projednalo stanovení odměn pro školitele za úspěšně dostudovaného PhD. studenta. Tuto odměnu vyplácí přímo rektorát.
- Vedení IMS dále projednalo a schválilo stanovení odměn pro konzultanty (viz. dokument předložený ředitelem doc. Nigrinem).
Karolinky
- J. Vykoukal rozešle pokyny pro nahlášení změn předmětů do Karolinek. Deadline pro nahlášení těchto změn bude cca 16. dubna.
Návštěva z University of Coimbra
- M. Fiřtová informovala o příjezdu Isabel Camisao a nabídla možnost zapojit tuto hostující vyučující do předmětů dalších IMS vyučujících.
- M. Fiřtová žádá K. Smitková o zařízení propagace a šíření informace o jejím příjezdu.
ERASMUS +
- IMS eviduje nárůst přihlášek v tomto roce - 101 přihlášek + 17 EPS (loni celkově 90).
- Bylo schváleno 5 balkánských smluv na kreditovou mobilitu.
- Pracuje se na vyjednání smlouvy s Taiwanem.
- Při schvalování projektů na regionální spolupráci došlo k změnám ze strany DZS. J. Kocián společně s L. Benešem budou zjišťovat, co tyto změny přesně představují a jak je možné dále postupovat.
GAČR
- Žádáme všechny žadatele, aby své projekty a podklady pro ně dodávali s předstihem. Interní deadline je 20.3. pro OV. Oficiální deadline odevzdání datovou službou na GAČR je 4.4. do 12:00 (odeslání datovou službou zařídí E. Horníčková).
OP VVV
- V rámci mobility OP VVV přijel na IMS hostovat T. Chopard, který se věnuje Ukrajině, migraci a dalším tématům, která jsou relevantní pro zaměření IMS. Je tedy možné využít nabídky pana Choparda a přizvat si ho do výuky. Jeho pobyt bude trvat 4 měsíce. Vedení žádá K. Smitkovou o zveřejnění této informace a propagace na webu a soc. sítích.
GAUK
- Byly zveřejněny výsledky GAUK. IMS získalo 5 projektů (Kukan, Matějka, Juhászová, Homolová, Kolodii) a jeden projekt byl prodloužen (Marcks). Všem žadatelům gratulujeme.
- Úspěšní žadatelé byli kontaktování B. Navrátilovou, která bude projekty administrovat.
Zapsala: B. Navrátilová
Schválil: T. Nigrin