Stěhování do areálu Jinonice
Stěhování do areálu Jinonice
Stěhování do Jinonic proběhne o víkendu 1 - 2. 4. 2023. V následujícím týdnu bude jinonický areál postupně zprovozňován a výuka bude probíhat online formou. Výuku v Jinonicích poté oficiálně zahájíme po Velikonocích.
Následující sdělení (výuka a sekretariát IMS) upravuje pouze chod na IMS (ne celofakultní) v době stěhování. Prosím Vás o pozorné čtení a zohlednění všech uvedených termínů:
VÝUKA
- Do 31. března 2023 do 12:20 probíhá výuka beze změny v Pekařské 16.
- Ve dnech 3. – 5. dubna 2023 probíhá výuka online (ideálně) nebo odpadne a bude nahrazena na konci semestru. Vyučující sdělí informaci o formě výuky ve výše uvedených dnech studentům v kurzu do pátku 24. března 2023.
- Dne 6. dubna 2023 je děkanské volno a dne 7. dubna 2023 státní svátek.
SEKRETARIÁT IMS
- Sekretariát ukončí svoji činnost v Pekařské 10 ve čtvrtek 30. března 2023 ve 12 hodin.
- Sekretariát obnoví plný provoz v Jinonicích v místnosti C313 dne 11. dubna 2023 v 9 hodin.
- Ve dnech 4. a 5. dubna 2023 je možné řešit pouze záležitosti související se stěhováním a naprosto neodkladné provozní záležitosti.
- Telefonní kontakty doposud zůstávají beze změny.
Q&A
Zaměstnanecké a studentské průkazy
- Pro vstup do budovy i všech místností v Jinonicích je nutné mít průkaz UK. V případě, že jej nevlastníte, si o jeho vystavení požádejte v centru UK Point.
- Doporučujeme, aby si zaměstnanci do 11. 4. ověřili funkčnost svého zaměstnaneckého průkazu. Můžete tak učinit přímo v jinonickém areálu 21. 3. od 9:00 do 12:00, kde vám pomůže některý z kolegů z IT oddělení. Další možností je v době otevírací doby budovy Hollar vyzkoušet zadní vchod z ulice Divadelní, kde by se vám po přiložení průkazu na čidlo měly otevřít vstupní dveře.
- Externí vyučující si vstupní kartu budou půjčovat na vrátnici (jako tomu bylo doposud se zápůjčkou klíčů a technického vybavení do seminárních místností a přednáškových sálů). Stejně mohou postupovat zaměstnanci, pokud si svůj průkaz zapomenou, nebo se v takovém případě mohou obrátit na sekretariát svého institutu.
- V případě nefunkčnosti vstupní karty se obracejte na Správu budov.
Vstup do budovy (U Kříže 661/8, Praha 5 – Jinonice)
- Vzhledem k probíhajícímu stavebnímu řízení není v tuto chvíli možné použít schodiště z ulice V Zářezu. Prosíme, abyste do budovy vstupovali z ulice U Kříže.
- V této fázi se stěhování týká návratu do rekonstruované části areálu; nově přistavěná budova bude z procesních důvodů zpřístupněna později. Na její otevření se těšíme, a jakmile budeme znát datum, kdy bude moci být otevřena, dáme vám vědět.
Knihovna
- Sídlo knihovny Jinonice v tuto chvíli zůstává v původních prostorách U Kříže 611.
Parkování
- Vzhledem k probíhajícímu stavebnímu řízení není povoleno parkování na vnějším parkovišti; vyučující mají možnost parkovat v podzemních garážích rekonstruované části jinonického areálu. K vjezdu do garáží je zapotřebí zaměstnanecká karta.
Tiskárny
- Sdílené tiskárny v jinonickém areálu budou postupně zapojovány až po ukončení stěhování.
Nábytek z Pekařské
- Část nábytku, který není možné umístit do jinonického areálu, fakulta využije v jiných budovách FSV UK. Ostatní nábytek nabízíme nejprve součástem Univerzity Karlovy (další fakulty, KaM, Kampus Hybernská), dále jej darujeme vybraným školám a neziskovým organizacím. Pokud by zbylo ještě nějaké vybavení, jsme v kontaktu s Nábytkovou bankou, která o něj projevila zájem.
Budovy v Pekařské
- Obě budovy se 1. 4. 2023 pro zaměstnance i studenty uzavřou, vstup bude umožněn pouze stěhovacím týmům.
- Pronajaté prostory v Pekařské nebude mít FSV UK po ukončení stěhování k dispozici.
Které součásti FSV UK se stěhují do Jinonic?
- V této fázi se do Jinonic kompletně stěhují tři instituty (IMS, IPS, ISS) a Centrum jazykové přípravy. V rámci IKSŽ a IES bude v Jinonicích probíhat výuka pouze u vybraných předmětů (rozpis výuky jednotlivých předmětů najdete v SISu).
- Dále bude v Jinonicích sídlit IT oddělení, kancelář speciálních potřeb, psychologická pomoc a kariérní poradenství. V rámci rozšíření PR služeb budou v Jinonicích v předem určených dnech přítomné pracovnice OVVK (např. tisková mluvčí nebo referentka interní komunikace).